Pages

Translate

Friday 15 November 2013



Aš ne prieš Bibliją, ne prieš religiją


Aš ne prieš Bibliją, ne prieš religiją.
Nes būtent aš ...
Kaip tik už jas ir jas abi.
Ten daug atsakymų, iš mūs istorijos.
Bet to nemato ... tik kvaili.
Aš ne prieš Bibliją, ne prieš religiją.
Nes būtent aš ...
Kaip tik už jas ir jas abi.
Nes jos mūms pasakoja, koks kvailys Adomas.
Už ką iš Rojaus ... išspirtas buvo jis.
Aš ne prieš Bibliją, ne prieš religiją.
Nes būtent aš ...
Kaip tik už jas ir jas abi.
O ir Ieva ... ne ką gudresnė,
Sugunžius Adomą obuolį prakąst.
O už tą nuodėmę ...
Ji gavo ... visam gyvenimui, kritiškas dienas.
Aš ne prieš Bibliją, ne prieš religiją.
Nes būtent aš ...
Kaip tik už jas ir jas abi.
Tačiau ... man būna, gaila, būna pikta.
Kai jas nusitveria ... kvaili.

No comments:

Post a Comment