Pages

Translate

Saturday 7 December 2013


Visiškai ... kitokia ateitis



Tamsiai žaliu aksomu, dengtas stalas.
Ant jo ...
Nukritusi kryžių dama.
Čirvų berniukas, pridengtas karaliais.
O ten ...
Kažkur ant krašto,
Tarytum juokiasi čirvų dama.
Virš savo krištolinio rutulio, palinkus.
Ir tyliai braukdama,
Per jį ranka,
Būrėja ...
Mano praeitį ir ateitį iššaukia.
Man ...
Nesuvokiama galia.
Nebematau, ką žvakės šneka,
Tirpdyto vaško vaizdiniais vandenyje.
Kai mano ir būrėjos akys ...
Susidūrė,
Ir sustingo ...
Lyg tai ant liepto ...
Siauručio liepto viduryje.
Ir nemačiau tenai, jokių stebūklų.
Ir magijos jokios, nepajutau.
Tik atminty įstrigo, įsikirto,
Tarytum ...
Šokantys velniukai.
Ir liūdesys ...
Veidu, lyg debesys, praslinkęs.
Ir išnykęs.
Bei tylūs žodžiai ...
Viskas ...
Seansą, aš baigiau.
Ir liko stalas,
Tamsiu aksomu padengtas.
Kryžių dama, ant jo.
Ir krištolinis rutulys.
Kuriam kaip dūmai išsisklaidė.
Mano praeitis ir ...
Visiškai ... kitokia ateitis.

No comments:

Post a Comment