Pages

Translate

Wednesday 11 December 2013


 Aš tau pabelsiu ... 



Aš tau,
Pabelsiu.
Į tavas, sielos duris.
Kada mažiausiai, šito lauksi.
Ir lyg tamsios, nakties ... drugys.
Nebiliai, raidėmis ištarsiu.
Tai ... ko pats,
Garsiai nepasakai,
Bet mintimis, dažnai kartoji.
Ir tau parodysiu, kitas duris.
Kur užrašas ant jų yra.
"Išeiti iš savęs ir nebijoti."
Aš tau pabelsiu, į tavos sielos duris.
Ir ne todėl, kad šito noriu.
Nes pats ...
Seniai prie jų esi,
Ir mintimis, kas kart kartoji.
Tegul pabeldžia, kad ir iš tamsos, drugys.
Ir lai parodo man,
Tą ... užrašą ant durų.
Kur aš galiu ...
Galiu išeiti iš savęs ...
Išeiti ... ir nieko nebijoti.
Aš tau pabelsiu, į tavas sielos duris.
Tik tam, kad iš savęs ... išeitum.
Nes nėr baisiau kai gyveni,
O tavo sielos durys ...
Aklinai užvertos.

No comments:

Post a Comment