Pages

Translate

Wednesday 4 December 2013



Aš mėgstu ... Linijas


Aš mėgstu ...
Linijas.
Ne tašką ir ne atkarpą,
O linijas.
Kurios neturi pradžios.
Kuriose nėra net ... pabaigos.
Kurios susikerta, tarsi keliai gyvenime.
Ar paprasčiausiai, erdvėje,
Greta viena kitos.
Aš mėgstu ...
Linijas.
Kurios persipina ir vėl ...
Išsiskiria.
Tarsi gyvenimai,
Žmonių.
Tik ...
Labiau,
Aš mėgstu ...
Linijas.
Kurios neturi pradžios.
Ir kuriose, nėra,
Net ...
Pabaigos.
Nes ...
Jos tokios grakščios,
Kuomet, jos ... persipina.
Iššaukiančiai viliojančios, kai ...
Rodosi begėdiškai,
Artėjančios ... viena kitos.
Todėl ...
Aš mėgstu, myliu ...
Linijas.
O ne konkretų tašką,
Atkarpą,
Ar tiesę ... erdvėje.
Kurios ...
Persipina tarytumei aistroj,
Ir vėl ...
Išsiskiria.
Bet tik tai tam, kad ...
Dar ir dar ...
Ne vieną kartą persipint.

No comments:

Post a Comment