Pages

Translate

Monday 18 August 2014


Taškas 

Pats paprasčiausias klausimas, kuris paverčiamas iki durnumo sudėtingu - Ko reikia, kad būtum laimingas ?
Nei velnio nemąstančiam, o gyvenančiam tik jausmais, arba kitaip tariant, emocijomis ... būtinai reikia save apsistatyti visokiausių egoistiškų siekių tvora. Kurioje, būtinai privalės būti - draugystė, meilė, gėris, pakantumas, atjauta ir dar visokio kitokio GĖRIO.
Pasižiūri į visą tai ... palinguoji galva ... ir eini velniop, kur nors, nuo viso šito. Nes, nenoromis, gali pasijausti ne tai, kad ... fizišku invalidu, bet dvasiniu nuskurdėliu. Tokiu ... išmaldos prašytoju.Kuris laimingas tik tuo atveju, kai prie jo einama su ištiesta ranka ir jam kraunama, kraunama, kraunama ...
O ko man, reikia, kad būčiau laimingas ?
Sėdžiu koją ant kojos užmetęs ir užmesta koja, orą makaluoju. Bandau galvot. Ko gi man taip reiktu, kad būčiau laimingas ir kad tokio klausimo nebūtu. Nesigalvoja, kažkaip.
Atsigeriu kavos, pasiimu cigaretę ir užsirūkau.
Pūčiu dūmus, kažkur dangaus pusėn, kuris yra už lango stiklo, o pats žvilgsniu klaidžioju po pilkai melsvą, aklinai aptrauktą rudens dangų. Iš kurio laikas nuo laiko iškrenta purškiančio lietaus dozės.
Ir čia, atmaskatuoja mano šunėkas. Laimingas ... kaip rublis. Pašoka, atsiremia priekinėmis letenomis į krėslo kraštą ir lyg klausdamas - Ei ... kaip jauties bičiuli? - iškiša savo liežuvį. Tarsi tyčia mirktelna akimi ir atsistūmęs nulekia atgal, su savo svarbiais jam reikalais, kažkur kambarin.
Atsigeriu dar kavos, užtraukiu dūmą. Kažko tai norisi.
Ištraukiu subinę iš tokio patogaus man krėslo ir pėdinu ling baro. Ten prisipilu viskio, pasisuku ir grįžtu į mąstymo pradžią - krėslan.
Dieve aukštielnikas - pagalvoju atsisėdęs. - Kaip reikia sau ir pačiam sujaukti gyvenimą, kad imti ieškot subinėj razinkos.
Užgesinu besibaigiančią cigaretės nuorūką peleninėj, prisidegu sekančią ir išgeriu šlakelį viskio.
Gera ... Beprotiškai gera. O dar ta raminanti muzika skilndanti iš grotuvo.
Taip ... Reikia būt begalo dideliu egoistu, kad užsiduot tokiu durnu klausimu, kaip ieškojimas - Ko reikia, kad būtumei laimingas.
Juk vis dar turiu - dvi rankas, dvi kojas. Rodos, net galva ir ta ... yra. Sveikata sušlubavo? Tai juk neguliu mėsinėjamas operacinėj.
Užsitraukiu dūmą ir toliau bandau gainiot mintis. O kad lengviau ir maloniau tai būtu daryti ... nuryju dar vieną gurkšnį viskio.
Staiga, nei iš šio nei iš to, kaip sakoma - Lygioje vietoje ... prapliumpu juoku. Tokiu beprotiškai geru, iki ašarų, kad vos neiškrenta viskio stiklas iš rankos.
Velniai mane rautu ... Kad mane Perkūnas ... nutrenktu. Kokio velnio dabar man parūpo toks durnai durnas klausimas ??? Ar aš tikrai neturiu kas veikti, kad imti inkšti, koks aš nelaimingas?
Viskas ... Baigiu gert viskį, baigiu rūkyt ir čiumpu mašinos raktelius.
Koks mano reikalasdel to klausimo -  Ko reikia, kad galėtum būtumei laimingas?
Laikas spaust nusipirkt rūkalų, degalų, degalų sau, kokio nors skanumėlio sau ir visiems. O paskui krist atgal krėslan ir užsiimti tuom, kas man labiausiai patinka.
Tiesa ... reiktu paskambinti daktarui. Bet nepasius. Lai jam būna Adventas ... o tuo pačiu ir man.
Kalėdos ant nosies ... O ne sušikto klausimo paieškų metas.
Taip kad ... manęs jau nėra.
Aišku, niekur nesidėsiu ir pasirodysiu kiek vėliau. Bet dabar ... Dabar dedu tašką.
Taškas.

No comments:

Post a Comment